Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Με την ΜΠΑΟΚ!

Ζηλεύω τους άντρες για λίγα πράγματα. Τα εξής τρία:

Άλφα, την άνεση να παρκάρουν το δίλιτρο παγωτό πάνω στη –γυμνή- κοιλιά τους και να τρώνε αμέριμνοι, χωρίς ίχνος ενδιαφέροντος για την αναγουλίασις που φέρνουν στο φιλοθεάμον κοινό
Βήτα, την μυϊκή τους δύναμη, που επιτρέπει εκφράσεις τύπου –για κατέβα ρε να σε δω πόσο μάγκας είσαι-στα φανάρια του βαρδάρη, τρεις τα ξημερώματα και
Γάμμα, το ποδόσφαιρο. Ψέματα. Όχι το ποδόσφαιρο. Τη μπάλα!

Τρελαίνομαι να βλέπω άντρες να παρακολουθούν μπάλα. Έτσι κι αλλιώς είμαι φαν του είδους, μα το να παρακολουθείς με άντρες, έχει άλλη φάση. Οι γυναίκες μπερδεύονται με μαλλιά και κοιλιακούς και τον Νικοπολίδη και χάνουν όλη την ουσία.
Φαντάζομαι πως πολλές θα διαφωνήσουν, αλλά μα την αλήθεια, πιστεύω πως η αντιπάθεια των γυναικών για τη μπάλα οφείλεται σε ζήλεια.
Από τη μια είναι τα απωθημένα. «Μα να αφήσει εμένα, για να πάει γήπεδο με τα παιδιά?!» Ίσα ρε φιλενάδα. Εσύ σήμερα είσαι, αύριο δεν είσαι. Η μπάλα είναι ιερό πράγμα. Άντρας που παρατάει –άλλο να μη του αρέσει- τη μπάλα για την καθεμία, υπολείπεται βασικών στοιχείων στο σώβρακο του. Είναι ή φλούφλης ή αγάμητος ολκής. Είναι σα να λέμε, γυναίκα να παρατάει το κυριακάτικο καφέ με τις κολλητές, για τον έτσι. Όνειδος!
Άσε που η φράση «σήμερα έχει μπάλα μπέμπα» κρύβει ακριβώς τη δόση τεστοστερόνης που χρειάζεται, για να πεις στις φιλενάδες «έχει κι αυτό το λίγο μπρουτάλ που με στέλνει»
Από την άλλη είναι που δεν έχουμε βρει τίποτα που να μας ενώνει τόσο απόλυτα, ηρωικά και καταλυτικά, ακόμη και κάτω και από αντίξοες συνθήκες, πράγμα που θεωρώ ελάττωμα του φύλου μας αν και ακόμη δεν έχω βρει την αιτία του. Είναι περίεργο. Δεν υπάρχει κανένα μαζικό πάθος για μας. Αγωνιζόμαστε σε έναν ανδροκρατούμενο, ακόμη, κόσμο κι όμως παλεύουμε μόνες ακόμη και στον ελεύθερο χρόνο μας.

Εν κατακλείδι…το να βλέπω άντρες να παθιάζονται με κάτι τόσο απλό φαινομενικά, όπως η μπάλα είναι για μένα μαγικό και ανακουφιστικό. Φωνάζω, γελάω, βρίζω, εκτονώνομαι και αφήνω το ρέικι για τις υπόλοιπες κυρίες, που δε θέλουν να σπάσουν το νύχι, ξύνοντας το κουτάκι της μπύρας, την ώρα που ο Μούσλι εφορμά στη μικρή περιοχή ή ο Γκαρσία εξηγεί στο Ντιόγκο όλα όσα πρέπει να ξέρει, χωρίς να πει λέξη.

Κι αν δεν ήμουν αρκετά σαφής…

40 σχόλια:

delfinoula είπε...

Αλφα: Κι εγώ γουστάρω να βλέπω μπάλα.
Και στο γήπεδο πάμε μαζί με τον άντρα μου.

Βήτα: Είναι δυνατόν να θεωρείται ο Νικοπολίδης "Ωραίος άντρας"; Έλεος.

Γάμα: Ο Ντιογκο μάθαινε στον Γκαρσία καλή μου...

Επίπεδο, ΜΠΑΛΑ και πώς να απαντάς στις προκλήσεις κάνοντας αυτό που πρέπει. Να βάζεις γκολ αντί να ρίχνεις ύπουλα μπουνίδια.

Καλημέρα και φιλί.

Miss Pink είπε...

βασικά εμένα δεν μου αρέσει η μπάλα.. ούτε η καφέ,ούτε η άσπρόμαυρη, ούτε καν του ράγκμπυ :Ρ

παρόλαυτα πρόβλημα δεν είχα ποτέ να δει ο οποιοσδήποτε ήταν μαζί μου..
αρκεί να μην με υποχρεώνει να δω κι εγώ...
και αρκεί να μην υπάρχουν σοβαρότερες υποχρεώσεις και ο άλλος τις γράφει στα... @... του για να δει έναν αγώνα...

όλα μέτρο θέλουν και τρόπο να τα διεκδικήσεις :)

καλημερούλες και φιλάκιααα :)

Τσουχτρα είπε...

Αμα μεγαλώνεις παίζοντας τις "κουμπάρες" όσο και να πείς ένα κουσούρι σου μένει. Αλλες το αναβάθμισαν σε ξανθό σαντρέ, feng sui και κρυσταλλοθεραπεία και άλλες κατάφεραν να το γιατρέψουν και σταμάτησαν να πλέκουν πουλόβερ !

Καλημέρα και ΜΠΑΟΚ μια ζωή και ποιός Νιόγκο !

korinoskilo είπε...

εχω κανει ακριβως το αντιθετο ποστ:Ρρρρρρρ
χαχαχααχαχχαχαχααχαχχαχααχαχ
φτυχως εχω μπλεξει μια φορα μονο με ποδοσφαιροφιλο ... οποτε ολα οκ :)))))

κιςς παοκτσου μου :)))))

Eva Stamou είπε...

Καλά τα λες. Την στιγμή που η αγάπη για τη μπάλα αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ανδρικής ταυτότητας, οι γυναίκες δεν έχουμε καταφέρει να βρούμε κάτι που να μας ενώνει, και να μας επιτρέπει να εκτονωνόμαστε και να παθιαζόμαστε στον ίδιο βαθμό.

aKanonisti είπε...

Το ποδόσφαιρο είναι πάθος...
αλλά... όχι....και ΠΑΟΚ....

ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Tyler Durden είπε...

εγώ δεν ασχολούμαι καθόλου με τη μπάλα, μάλλον εσύ γνωρίζεις πιο πολλά από μένα, αν κρίνω από τα άγνωστα ονόματα που παρέθεσες στο τέλος :Ρ

Παλιότερα οι γυναίκες είχαν τα κουτσομπολιά και τις συζητήσεις για τρίχες και νύχια, σήμερα προστέθηκαν και τα καριερίστικα με διορισμούς και μεταθέσεις, και άστην να απορεί και να ανησυχεί την γυναίκα μου γιατί χάνομαι τόσο πολύ στο "μάτριξ", ειδικά όταν έχουμε επισκέψεις στο σπίτι :Ρ

Sophia Kollia είπε...

Μη το λες! Δεν είανι όλοι οι άντρες το ίδιο. Εμείς στο σπίτι δεν βλέπουμε ποτε αθλητικά, ούτε στις ειδήσεις.. Είμαι τυχερή φάινεται!
καλημέρα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

delfinoula και σε συμπαθούσα! επίπεδο μπάλα θα σε γελάσω. επίπεδο πως να πέφτουμε σίγουρα! όλη η ομάδα έχει εκπαιδευτεί άριστα! :))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

katerina με τον κατάλληλο άνθρωπο σε βλέπω με κασκόλ στη κερκίδα ;))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

tsouxtra φιλί μεγάλο κοπέλα μου!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

korinoskilo κι αναρωτιόμανε τι θα γράψεις αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

eva πραγματικά το έχω απορία. αν έχεις κάποια θεωρία θα ήθελα να τη διαβάσω

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

akanonisti είμαστε δυοοοοοο είμαστε τρειςςςςςςς αλλους δε θέλει ο ηρακλήςςςςςςς αχαχαχαχαχαχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

tyler έτσι είναι. η δική σου μπάλα λέγεται matrix :)

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

sofia μάλλον δε διάβασες όλο το κείμενο. δε θεωρώ δυστυχείς όσες έχουν ταίρια που βλέπουν μπάλα :)

koptoraptou είπε...

Μα δεν είναι υπέροχα τα χρυσούλια μου όταν κάνουν τέτοιες καφρίλες;
Καλημέρες!

manetarius είπε...

Έχω βάσιμες υποψίες, οτι όλα αυτά τα αθλήματα χρησιμοποιούνται για την χειραγώγηση των μαζών... αλλά μπροστά στην ομαδά.. λίγη χειραγώγηση όλοι την αντέχουμε! :Ρ

gnostosagnostos είπε...

να σας το πω οσο πιο απλα μπορω..
η μπαλα ειναι για τον αντρα οσο για σας η φραση....Μ'αγαπας???

ΛΕΩΝ είπε...

ΑΑΑΑ!Κι εμένα μ' αρέσει και παρακολουθώ μπάλα και ποδόσφαιρο!!!! Μέχρι και παιχνίδια με στρατηγικές ποδοσφαίρου έχω παίξει στο PLAYSTATION με το καλό μου! Η καφρίλα των γηπέδων όμως....με χαλάει!
Καλησπέρα!

dsquared είπε...

Που ακριβως τους εχεις δει/βρει αυτους τους αντρες? Μονο εγω πεφτω πανω σε φλουφλιδες τελευταιως.
By the way, αυτος ο Ντιογκο βραζιλιανος του Ολυμπιακου δεν ειναι? Αν ναι, τον εχω πετυχει απο κοντα, κακασχημου αλλα συμπαθητικο παιδι με φανηκε.

din

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Μάλλον θεωρείσαι γυναίκα-πρότυπο για μας, αν και δε μ' αρέσει η μπάλα!...

Alks--Anna είπε...

Ωραιότατο άθλημα!!!
το δε καλύτερο το έχουμε εμείς ΠΑΟΚ(εγώ,εννοείται)-ΟΣΦΠ....άντε να βρείς άκρη και να μην "μαλώσεις"(άτιμε Κόκκαλη..άνω-κάτω μας κάνεις)...

ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ λοιπόν,και ποδόσφαιρο!!!!

Καλησπέρεεες και μάκιααα!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

χαχα, όλα καλά, αν και είμαι βέβαιος πως μια ενδελεχείς ανάλυση θα είχε ατράνταχτα επιχειρήματα να κλονίσει τις θέσεις σου δε προτίθεμε να την κάνω γιατί μάλλον θα βρεθώ αντιμέτωπος με ορδές λαού:)

Καλό βράδυ

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

manetarius τα πικρά γλυκά κάνουμε αχαχαχαχαχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

γνωστος αγνωστος "μ αγαπας?" "πόσο μ αγαπάς" "αληθεια μ αγαπάς" και δε τελειώνει ποτέ!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

ΛΕΩΝ εσύ είσαι πολύυυυυυυ προχωρημένη!!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

dsquared όποιος ψάχνει βρίσκει μάνα μου.A τον χάλια! άχτι τον έχω :))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ αμα δε σου αρέσει η μπάλα επαναπροσδιόρισε τα πρότυπα σου χαχαχαχαχαχαχχα

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Alks79 κουμάντο κάνουμε εμείς σ αυτή τη πόλη! ;))

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Κωνσταντίνε φυγοπονούμε??
καλή σου μέρα :)

KaLLinaki είπε...

να το ΄βλέπεις σκέτο,μια χαρά...όταν όμως κάθε φορά γίνετε ολόκληρη ιεροτελεστία για να δει μπάλα...τρελαίνομαι! Διότι μισή ώρα στο τηλέφωνο με τον αδερφό για το ματς, κατα την διάρκεια του αγώνα ψάχνουμε κατάλημα τα δυσμοιρα γιατί στο σπίτι πρέπει να επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή, και αν κάτσουμε κάπου εκεί, μην τολμήσουμε και κουνηθούμε γιατί είναι γκαντεμιά..μετά το ματς βάλε 1 ώρα στο τηλέφωνο για ανάλυση του αγώνα...πονεμένη ιστορία!!

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχχα καημένο παιδί τι τραβάς κι εσυ!

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ είπε...

Απίστευτα κι όμως αληθινά τα λεγομενά σου..χαχα...

Την καλημέρα μου και καλό μήνα!!!

:-)

ELvA είπε...

Δεν με λες και fan,αλλα τα παιχνιδια της Εθνικης δε τα χανω με τιποτα! Και ας μενω και τοσο μακριαααα! Φιλια απο Σουηδια! :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Eμ, όσο νάναι, άσε που κατά βάθος είμαι Μπάοκ:)

Καλό απόγευμα

tsaousa είπε...

Εγώ τους σιχαίνομαι γι αυτούς τους τρεις λόγους.

Επίσης να ξέρεις (αν δεν το ξέρεις, χα!) ότι οι άντρες παθιάζονται συνήθως με ό,τι μαλακία θες και όχι με αυτά που αξίζουν τον κόπο.

Θεσσαλονικιά είσαι, Μπαοκ θα υπστηρίζεις, τι Ολυμπιακό;

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ καλησπέρα σου :))

Elva ουπς! όντως μακρυά! καλησπέρααααα!!!

Κωνσταντίνε κάτι τέτοιο είχα καταλάβει κι εγώ :)

tsaousa εμένω στο οτι μπορουν να παθιάζονται ομαδικά.κι ας είναι για λάθος λόγο. καλησπέρα σου :)

dsquared είπε...

''παθιαζονται ομαδικα''

Σιγα το παθος, ενα τσουρμο μαντραχαλοι να ουρλιαζουν και να χυνουν μπυρες μεταξυ τους...
Παλιμπαιδισμος, ισως.

din

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

dsquared αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα οοοοκκκκ παλιμπαιδισμός